En İyi Klinik

Tüm Cilt Tedavi Hizmetleri

Medikal Cilt Bakımı İzmir

Cildiniz Bakım İster

Medikal cilt bakımı, insan cildine sağlıklı ve temiz bir görünüm kazandırmak amacıyla uygulanmaktadır. Bu işlem uzmanlar tarafından özel dermo kozmetik ürünler kullanılarak yapılmaktadır. Temel amaç, vücuttaki gözeneklerinin temizlenmesinin sağlanmasıdır.

Böylece cilt daha fazla oksijen alabilmektedir. Ayrıca medikal cilt bakımı sonrasında cilt daha temiz ve sağlıklı bir görünüm kazanacaktır. Böylece güzel bir vücudun ön şartı tamamlanmış olacaktır.

İzmir’de Cilt Bakımı

İzmir’de medikal cilt bakımı hizmeti veren kurumların başında Novar Poliklinik gelmektedir. Novar poliklinik, cilt bakımı yaptırmak isteyen herkes için özel yöntemler tercih eder.

Çünkü insanların vücutları birbirlerinden farklıdır, her vücudun ihtiyacı da birbirinden farklıdır. Böyle olduğu için medikal cilt bakımında kişiye özel yöntemlerin tercih edilmesi daha etkili sonuçlar elde edilmesini sağlayacaktır.

Medikal Cilt Bakımının Faydaları

• Vücut hücrelerinin yenilenmesi sağlanmaktadır.
  • Cilde nem dengesi kazandırmaktadır.
  • Sivilce, siyah nokta ve kırışıklıklar için önlemler alınmış olmaktadır.
  • Cilt derisindeki gözeneklerin tıkanması önlenmiş olur ve toksinlerin düzenlenmiş olur.
  • Yaşlılık belirtilerinin gecikmesi sağlanır.
  • Günlük cilt bakımı kolaylaşarak gündelik hayatın kolaylaşır.
  • Güzel ve temiz bir vücut kişinin kendisine güven duymasını ve zinde hissetmesini sağlar.
  • Cilt elastik yapıya kavuşur.
  • Vücutta bulunan enzimler dengelenir

Cilt Bakımı Kimlere Uygulanır

Medikal cilt bakımı için genellikle 20 yaş başlangıç kabul edilir. Bunun nedeni, daha genç olan kişilerin kendi vücutlarının onarımı kendi kendine gerçekleşebilmektedir. Ancak yaşın ilerlemesiyle birlikte artık mutlaka yardım hizmeti almak gerekebilmektedir.

20 yaşından sonra cildinde herhangi bir sorun olmayan kişiler bile düzenli olarak cilt bakımı yaptırmalıdır. Yapılacak cilt bakımı akne oluşumlarının en başından engellenmesine neden olacaktır. Cilt bakımının uygulanma aralığı kişiden kişiye değişebilmektedir.

Cilt yapısı, beslenme şekli gibi etkenler ve dış faktörler cilt bakımının sıklığını belirlemektedir. Genellikle ayda bir kere bu bakımın yapılması tavsiye edilir. Ayda iki defa yapıldığında daha etkili sonuçlar almak mümkündür. Medikal cilt bakımı gündelik hayatı olumsuz etkilemez.

Yapılan temizlik işleminin ardından günlük hayata normal bir şekilde devam etmek mümkündür. Günlük hayatta vücut bakımına önem vermek medikal etkinin daha iyi korunmasına yardımcı olacaktır.

Örn: (533) 333 33 33 Telefon Numaranız

Poliklinik Adresi