En İyi Klinik
Novar Poliklinik

Kadınlar ve Erkekler İçin

21. yüzyılda lazer tedavileri hem kadınlar hem de erkekler için oldukça yaygın bir yöntemdir. Lazer tedavileri denildiğinde akla daha çok kadınlar geliyor olsa da, son yıllarda yapılan lazer tedavilerinin oranlarına bakıldığında erkeklerin en az kadınlar kadar lazer tedavilerine başvurduğu görülmektedir. Vücutta oluşan yara izleri, doğum lekeleri, çatlaklara karşı lazer tedavileri oldukça etkili bir yöntem olarak bilinmektedir. Leke, yara, sivilce ve akne izi tedavilerinin yanı sıra lazer yöntemi insan vücudundaki istenmeyen tüylere karşı da etkili bir yöntemdir.

Kalıcı Dövmelerden Lazerle Kurtulun

İnsanlar hayatlarının farklı dönemlerinde vücutlarında kalıcı bir anı bırakmak adına dövmeler yaptırmaktadır. Fakat zaman içerisinde çeşitli nedenlerle dövmelerden rahatsızlıklık duyulabilmektedir. Yapılan dövmelerin adı her ne kadar kalıcı olsa da çeşitli metotlarla dövmelerden kurtulmak mümkündür. Dövmelerden kurtulmanın en etkili yöntemi lazer metodudur. Lazerle dövme silme işlemi sırasında insan derisinin altında yer alan renk partikülleri lazer ışınları kullanılarak yakılmaktadır. Böylece derinin renginin farklı gözükmesine neden olan renk pigmentleri ortadan kalkmaktadır. Lazerle dövme tedavisinin sonrasında kısa bir süre içerisinde deri kendi rengine kavuşacaktır.

Çatlak Tedavisinde Lazerin Yeri

İnsan vücudunda çeşitli nedenlerle çatlaklar oluşabilmektedir. Çatlakların oluşmasının temel nedeni vücudun aşırı miktarda kilo alıp vermesidir. Özellikle hamilelik gibi aşırı kilo alıp vermenin fazla olduğu süreçlerde insan vücudundan çatlaklar oluşabilmektedir. Ayrıca ergenlik döneminde boyu uzamaları sırasında enlemesine çatlaklar meydana gelmektedir. Nedeni ne olursa olsun insan vücudunda oluşan çatlaklardan kurtulmak mümkündür. Çatlaklardan kurtulmanın en etkili yöntemi olarak lazer tedavileri kabul edilmektedir.

Yaşlılık ve Güneş Lekeleriyle Mücadele

Zamana bağlı olarak vücut yapısında farklılıklar meydana gelmektedir. Bu farklılık çil ve ben gibi yapılar şeklinde karşımıza çıkmaktadır. Çilller ve benler yaşlanmanın göstergeleri arasında yer almaktadır. Bu gibi lekelerden lazer tedavileri ile kolay bir şekilde kurtulmak mümkündür. Lazer tedavileri insan vücuduna genç, gergin ve temiz bir görünüm kazanmak için kullanılan en yaygın tedavi yöntemlerinin başında gelmektedir. Teknolojinin her geçen gün daha fazla gelişmesiyle lazer tedavilerinin uygulama alanları daha da artmaktadır. Yapılan araştırmalar lazer tedavilerine başvuran kişilerin elde edilen sonuçlardan oldukça memnun olduğunu göstermektedir.

Önerilen Haberler