En İyi Klinik

Kaş Kontür İzmir

Kaş Kontürü Hizmetimiz

Seyrek Kaşlara Son

İnsanlar için ilk izlenim oldukça önemlidir. İlk izlenimde gözlerle birlikte kaşların yapısı oldukça dikkat çekici olmaktadır. Kaşlarda bulunan seyreklikler, insanlarda rahatsızlık hissi uyandırabilmektedir. Kaşlardaki bu yapı bozukluğunu ortadan kaldırabilmek için son dönemde kaş kontürü uygulaması oldukça yaygın hale gelmiştir. kaş kontürü izmir

Kaş kontürü uygulamasıyla birlikte insan vücudunun önemli parçalarından birisi olan kaşların, ideal forma kavuşması sağlanmaktadır. Kaş kontürü uygulamasında deri altına iğneyle renk pigmentleri enjekte edilmektedir. Bu nedenle yapılan işlemleri kalıcı makyaj uygulaması olarak tanımlamak mümkündür.

Kaş Neden Dökülür?

Kaş dökülmesi probleminin çeşitli nedenleri bulunmaktadır. Cilt hastalıkları, hormonsal dengesizlikler,  tedavilerin yan etkileri, stres, kıl köklerinin yeterli besinden mahrum kalması ve genetik faktörler kaş dökülmelerine neden olabilmektedir. Kaş dökülmelerine halk tarafından kaş küsmesi adı da verilmektedir. Kaşların tamamı dökülebildiği gibi, sağ ya da sol kaşın belli bir bölümünün döküldüğü vakalar bulunmaktadır. Nedeni ne olursa olsun, kaş kontürü tedavisiyle kaşların en güzel görüntüye kavuşturulması mümkündür.

Kişiye Özel Tedavi

Kaş kontürü tedavisinde her kişi için yüz hatlarına en uygun kaş modelleri belirlenmektedir. Öncelikle yüzün yapısına göre insana en çok yakışacak kaş modeli tespit edilir. Bu tespitle birlikte tedavi öncesi çizimler yapılmaya başlanır. Çizimlerde uzmanların tavsiyeleri son derece önemlidir. Çünkü bu çizimlerde pek çok faktör birlikte değerlendirilmektedir. İzmir’de kaş kontürü konusunda Novar Poliklinik uzun yıllardır hizmet vermektedir. Bünyesinde bulunan alanında uzmanlaşmış doktorlar her bir hasta için özel olarak ilgilenerek en doğru kaş modelinin oluşmasını sağlamaktadır. Kaş kontürü izmir.

İstediğiniz Zaman Sildirmek Mümkün

Kaş kontürü uygulaması yaklaşık iki saatte tamamlanmaktadır. Bunun ardından üç hafta sonra son rötuşlar yapılarak tedavi sona ermektedir. Kaş kontürü uygulamasının kullanım süresi kişiden kişiye değişebilmektedir. Yaklaşık iki yıl kadar yapılan işlemler koruyuculuğunu korumaktadır. Bu işlemin en önemli özelliklerinden birisi istenildiği zaman silme işlemlerinin yapılabilmesidir. Özel tasarlanmış mikropigmentasyon cihazları ve bunlarla birlikte özel silme cihazlaarı kaş kontürü uygulamasının silinmesine yardımcı olmaktadır. Fakat kaş kontürü tedavisinden genellikle herkes memnun ayrılmaktadır. Bu nedenle kaş kontürünü sildiren kişilerin sayısı son derece azdır. Kaş kontürü izmir

Örn: (533) 333 33 33 Telefon Numaranız

Poliklinik Adresi