En İyi Klinik

Karbon Peeling

Akustik Dalga Terapisi Hizmetimiz

Cildinizi Koruyun

Güneş ışınları, hava kirliliği gibi etkenler insan vücuduna büyük zarar vermektedir. Yaşın ilerlemesiyle birlikte vücudun kendisini onarması yavaşlar. Buna bağlı olarak cilt elastik yapısını kaybeder ve lekeler belirginleşmeye başlar. Vücutta oluşan lekeler hem kadınlar için hem de erkekler için büyük bir sorundur.

Bu sorundan bir an önce kurtulmanın çareleri aranmaktadır. Karbon peeling son yıllarda cildi onarmak, temizlemek ve canlı bir görünüm kazandırmak için kullanılan yaygın bir yöntemdir.

İşlemin Aşamaları

Karbon peeling uygulamasına başlamadan önce, işlemin gerçekleşeceği vücut alanı titiz bir şekilde temizlenir. Böylece vücut gözeneklerinin açılması sağlanır. Bunun ardından içerisinde karbon tanecikleri bulunan krem vücuda sürülür. Kremin insan vücudu tarafından emilmesi gerekmektedir.

Bu nedenle yaklaşık 20 dakika kadar beklenir.  Vücudun kremi emmesiyle birlikte lazerle yapılan işlem aşamasına geçilmektedir. Lazer ışınları cildin karbon taneciklerini emmesine yardımcı olmaktadır. Lazer ışınlarının uygulanmasıyla birlikte cilde karbon tanecikleri daha iyi yayılır.

Bunun neticesinde cildin en üst katmanında soyulmalar meydana gelir. Böylece vücudun kendisini yenilemesi sağlanmış olur.

Hangi Durumlarda Kullanılmalıdır?

İnsan vücudunda zamana bağlı yıpranmalar ve sarkmalar meydana gelir. Karbon peeling uygulamasının en temel amacı insan vücuduna yeniden canlılık kazandırmaktır. Aşağıdaki durumlarda karbon peeling yöntemi oldukça etkilidir.

• Güneş lekelerinin giderilmesinde
  • Yaşlanmaya bağlı lekelerin giderilmesinde
  • Gözenek genişlemelerinin önlenmesinde
  • Cilt sarkmalarının önlenerek, cilde yeniden gerginlik kazandırılmasında
  • Vücudun kolajen üretiminin arttırılmasında
  • Kırışıklıkların giderilerek vücuda genç bir görünüm sağlanmasında
  • Siyah noktaların azaltılmasında
  • Akne ve sivilcelerin önlenmesinde

Ağrı Hissi Olur Mu?

Karbon peeling uygulaması vücuda ağrı hissi veren bir uygulama değildir. İşlem sırasında kremin daha etkili emilimi için lazer uygulanırken vücuda ısı verildiği için hafif bir ağrı hissi oluşabilir. Fakat bu ağrı hissi insanı rahatsız edecek boyutta değildir.

Karbon peeling uygulamasında başarılı sonuçlar elde edebilmek için ortalama altı seans yeterli olmaktadır. Fakat seans sayısı insan vücudunun yapısına ve uygulama yapılan bölgeye göre değişebilmektedir. Karbon peeling uygulaması pek çok işlemde olduğu gibi kalıcı etkiye sahiptir değildir. Bu nedenle belirli aralıklarla tekrar edilmesi daha etkili sonuçlar alınmasına yardımcı olacaktır.

Örn: (533) 333 33 33 Telefon Numaranız

Poliklinik Adresi