En İyi Klinik
Novar Poliklinik

Göz Altı Işık Dolgusu

Işık Dolgusunun İçeriği Nedir?

Göz Altı Işık Dolgusu

Yüzünüze Canlılık Katın

Göz altında bulunan morluklar pek çok kişiyi rahatsız etmektedir. Ayrıca göz çukurluğu da insanlara rahatsızlık veren hastalıklardan birisidir. İnsanlar birbirleriyle iletişim kurarken ilk olarak göz teması sağlanmaktadır. Bu nedenle gözün sağlıklı görüntüsü, iyi bir izlenim için oldukça önemlidir.

Göz altı ışık dolgusu tedavisi göz çukurluklarını gidermeye, göz altı morluklarını ortadan kaldırmaya ve göz altı halkalarını azaltmaya yardımcı olmaktadır. Bundan dolayı yüze ve gözlere canlılık katmak için göz altı ışık dolgusu tedavisi oldukça yaygın bir uygulamadır.  İzmir’de Novar Polikliniği uzman doktorlarıyla birlikte bu konuda İzmirlilere hizmet vermektedir.

İçeriği Nelerdir?

Gözaltı ışık dolgusunun içeriğinde çeşitli asitler ve nemlendiriciler bulunmaktadır. Özellikle vücuda enjekte edilen amino asitler, insan vücudundaki proteinlerin önemli bir kısmını oluşturan kollajenin artmasına neden olur. Ayrıca cildin nemlenmesini sağlar.

Göz altı ışık dolgusunda tedavisinde temel amaç göz altında bulunan derinin beslenmesini sağlamaktadır. Besin değerlerini kaybeden deri, zaman için çöker ve kötü bir görüntüye neden olur. Tedavinin içeriği bu çöküntüyü gidermeye yardımcı olacak bileşenlerden oluşmaktadır.

Kalıcılık İçin Tekrar Şart

Yapılan tedavilerde genellikle tek seans başarıya ulaşmak için yeterli olmaktadır. Ama morluk ve çöküklüğün etkili olduğu durumlarda tedavinin bir kez daha tekrarlanması gerekebilir. Göz altı ışık dolgusu tedavisinin ardından yaklaşık  bir yıl kadar gözlerde çukurluk ve morluk görülmez.

Bu sürenin ardından aşamalı olarak rahatsızlık tekrar kendisini gösterebilmektedir. Işık dolgusu tedavisinin birden fazla uygulanmasında sağlık açısından hiçbir sakınca bulunmamaktadır. Bu nedenle ihtiyaç doğrultusunda göz altı ışık dolgusu tedavisi tekrarlanabilmektedir.

Düzenli tedaviler sonucunda ışık dolgusunun etki gücü daha fazla artacaktır. Böylece kalıcılığın daha uzun süre devam etmesi sağlanmaktadır.

Mavi Görünüm Olmaz

Göz altı dolgusu uygulamalarında karşılaşılan en temel sorunlardan birisi mavi görüntüdür. Tedavide kullanılan bazı asitler bu görüntüye neden olabilmektedir. Tyndall etkisi olarak adlandırılan mavi görüntüye ışık dolgusu tedavisinde rastlanmaz.

Bundan dolayı dolgu tedavilerinde pek çok kişi ışık dolgusu tedavisini tercih etmektedir.  Işık tedavisinin ardından oluşan doğal görüntü ve ödem sorunlarının yaşanmaması hastaların bu yöntemi tercih etmelerindeki başlıca etkenler arasında yer almaktadır.

Örn: (533) 333 33 33 Telefon Numaranız

Poliklinik Adresi