En İyi Klinik

Elektroterapi ile Zayıflama

Akustik Dalga Terapisi Hizmetimiz

Elektroterapi Uygulaması Nedir?

Elektroterapi uygulaması vücut kaslarını güçlendirerek sarkık görüntülere son veren bir uygulamadır. Hem cilt hem de cilt altındaki dolaşımın artmasını sağlar. Böyle olduğu için uygulama yapılan bölgede sıkılaşma sağlanmış olur.

Yağ dokusu biriken bölgelerde jimnastik yapılması sağlanır ve bu sayede dolaşımı hızlandırır. İnsan vücudundaki dolaşımın hızlanması vücutta incelmeyi sağlayan bir yöntemdir.

Vücutta yağ yakımı hızlanır ve kilo vermek çok daha kolay bir hale gelir. Uzmanlar aşırı kilolardan şikayetçi olan kişilere elektroterapi ile zayıflama işleminin oldukça başarılı olduğunu belirtmektedir.

Nasıl uygulanılır?

Elektroterapi uygulamalarında vücutta önceden belirlenen kas noktalarına elektrotlar bağlanır. Bunun ardından elektrotlara kesintili olarak akım verilmeye başlanır. Verilen bu akımlar kasların çalışmasını arttırmaktadır. Kasların çalışmasının artması kasların daha güçlü hale gelmesini sağlamaktadır. Böylece vücuttaki yağ dengesi dengelenmektedir.

Elektroterapi vücudun antrenman yapmasına yol açan bir yöntemdir. Bundan dolayı pasif jimnastik olarak da isimlendirilmektedir. Elektroterapi cihazlarının farklı etkilere sahip programları bulunmaktadır. Kişiye hangi programın uygun olduğu uzmanlar tarafından belirlenmelidir.

İzmir Novar poliklinikleri uzman kadrosuyla en uygun elektroterapi yöntemini belirlemektedir. Böyle olduğu için elektroterapi ile zayıflamak çok daha kolaylaşmaktadır.

Nerelerde Uygulanır?

Elektroterapi ile zayıflama yöntemi lipolitik etkiye sahip olduğu için bölgesel yağlanmalarda kullanılabilmektedir. Cilde sıkılaştırma sağlayarak, insan vücudunun toparlanmasını sağlamaktadır. Vücuttaki yağ oranını azaltarak yağ ve kas arasındaki dengeyi daha sağlıklı hale getirir.

Vücuda şekil vererek sağlıklı bir görünüm kazandırır. İnsana rahatsızlık veren kas spazmlarının giderilmesinde oldukça etkilidir. Sıvı birikmesinden kaynaklanan aşırı kilolarda da etkilidir. Vücuttaki sıvıların azaltılması ve fazla olan sıvıların vücuttan atılması sağlanmaktadır.

Sıkı Bir Vücut Hayal Değil

Özellikle yaz mevsimlerinde insanlar vücutlarının görünümüne büyük önem verirler. Kış ve ilkbahar aylarında diyet programlarıyla vücuttaki aşırı kilolardan kurtulmak hedeflenmektedir. Fakat vücuttaki aşırı kilolardan sadece diyet yaparak kurtulmak çok fazla mümkün değildir.

Elektroterapi ile zayıflamak sanıldığından çok daha kolaydır. Diyet programların tıbbi yardımlarla desteklenmesi çok daha etkili sonuçlar elde edilmesini sağlayacaktır. Elektroterapi yöntemi yan etkilerinin olmaması ve başarıya ulaşma oranının yüksek olmasından dolayı pek çok kişi tarafından tercih edilmektedir.

Örn: (533) 333 33 33 Telefon Numaranız

Poliklinik Adresi