Ozon Tedavisi
Ozon Tedavisi Nedir

Ozon üç oksijen atomundan oluşan bir kimyasal bileşiktir (O3) ozon, atmosferik oksijene (O2) nazaran çok daha yüksek enerji taşıyan bir yapıya sahiptir.

Kaç seans yapılır?

İhtiyaca göre değişmekle birlikte, herhangi bir hastalığı olmayan kişilerde haftada 2 seans olmak üzere 10-15 seans önerilir. Herhangi bir yan etkisi yoktur.

Ozon Tedavisi'nin kullanıldığı durumlar nelerdir?

• Dolaşım bozuklukları
  • Anti-aging (geriye yaşlanma) ve yeniden canlanma
  • Göz hastalıkları
  • Cilt mantarları ve enfekte cilt lezyonları
  • Virüslerden kaynaklanan hastalıklar
  • Karaciğer enflamasyonu (Hepatit A, B, C)
  • Romatizmal durumlar
  • Kronik yorgunluk ve depresyon
  • Kanser
  • Cinsel fonksiyon bozuklukları
  • Diyabet
  • Zayıflama

Ozon nasıl zayıflatır?

Ozon bir zayıflama ilacı değildir. Ozon tedavisi sırasında ve sonrasında fazla kiloların verildiği, zaman içinde vücut ağırlığının normale kavuştuğu bilinen bir gerçektir.

Ozon tedavisinin zayıflatıcı etkileri aşağıdaki mekanizmalar üzerinden gerçekleşir:

• Karaciğerin iyileşmesi sonucunda yağ ve karbonhidrat metabolizmalarının da iyileşmeye başlaması.
  • Kan şekerinin depolayıcı hücrelerde baş gösteren insülin direncini kırılması.
  • Başta beyin ve sinir hücreleri olmak üzere vücuttaki tüm hücrelerin metabolizmalarının yükselmesi sonucunda şekerin hızla yıkılması.
  • Kanın oksijen içeriğinin artmasıyla beraber hücreye giren oksijenin artması sonucunda yağ yakımının daha da artması.
  • Stresin ortadan kalkmasıyla beraber sürekli atıştırma ihtiyacının yok olması, beslenme düzeninin normale dönmesi.

Adı Soyadı :
Telefon :