Elektroterapi ile Zayıflama

Elektroterapi nedir?

Elektroterapi, genel olarak sarkık ve güçsüz kasların toparlanmasını, cilt ve cilt altı dolaşımını arttırarak cildin kalitesinin artmasını, uygulanan bölgenin sıkılaşmasını sağlar. Vücudunuzda yağ dokusunun biriktiği yerlere,  pasif jimnastik yaptırarak ve lenfatik dolaşımı hızlandırarak incelmesini sağlayan bir yöntem olarak bilinmektedir. Bu teknik, vücuda yerleştirilen elektrotlarla doğru akım kullanılarak uygulanmaktadır.

Elektroterapi nasıl etki sağlar?

Elektroterapi bölgesel zayıflamayı, sarkık ve güçsüz kasların toparlanmasını, cilt ve cilt altı dolaşımını arttırarak cildin kalitesinin artmasını, uygulanan bölgenin sıkılaşmasını sağlar. Elektroterapi uygulamaları ile yağ yakımı hızlanır, kilo verme kolaylaşır. Vücudunuzda yağ dokusunun biriktiği yerlere, pasif jimnastik yaptırarak incelmesini sağlayan bir yöntemdir. Bu teknik, vücuda yerleştirilen elektrotlarla doğru akım kullanılarak uygulanır.

Elektroterapi ( pasif jimnastik ) vücudun kas noktalarına elektrotlarla bağlanan kesintili akım veren masaj özelliği olan, kasların çalışmasını, güçlenmesini, artık maddelerin temizlenmesini sağlayan pasif jimnastik aletidir.  Kan dolaşımını hızlandırır, metabolizmayı düzene sokar, uyarıcı etkisi vardır.

Elektroterapi yönteminin başarıyla uygulandığı durumlar nelerdir?

• Bölgesel yağlanmada yağ yıkımı ( lipolitik etki ),
    • Cilt sarkmasında toparlanma ( sıkılaşma ),
    • Vücut yağ oranının azaltılması,
    • Yağ birikimlerinin azaltılması,
    • Gevşekliğin giderilmesi,
    • Vücudun şekillendirilmesi,
    • Birikmiş sıvıların azaltılması ve drenajı,
    • Dolaşım bozukluğu bulgularının azaltılması,
    • Kas spazmlarının giderilmesi.

Etiketler: elektroterapi, elektroterapi ile zayıflama, elektroterapi izmir, elektroterapi zararları, elektroterapi nedir, elektroterapi fiyatları, elektroterapi ile zayıflama, elektroterapi kampanyası, elektroterapi kampanya, elektroterapi seans fiyatları, elektroterapi yaptıranlar, elektroterapi ile zayıflayanlar, izmirde bölgesel zayıflama merkezleri, izmir bolgesel zayiflama, bölgesel incelme fiyatları, bölgesel incelme yaptıranlar, bölgesel incelme yöntemleri,

Adı Soyadı :
    Telefon :