Kaş Kontürü

Kıl Tekniği ile Kaş Kontürü Kıl tekniği ile kaş yapımı, tek kullanımlık hijyenik iğnelerle var ..

Dövme Silme

DÖVME SİLMEDövme silme, dövmesi çıkaracak kişi ileride daha büyük sorunlar yaşamaması için mutlaka v..

Akne Tedavisi

Akne Nedir?Yüz, boyun, sırt ve gövdede yer alan, yağ bezlerinin aktivitesinden kaynaklanan, ciltten ..

Medikal Cilt Bakımı

Cilt BakımıCilt Bakımı; insanlık tarihinin en vazgeçilmezlerindendir güzel ve çekici olmak. Geçmişte..

Ameliyat ve Yara İzleri Tedavisi

Lazerle ile Akne, Ameliyat ve Yara İzleri TedavisiFraksiyonel Non-Ablatif Cilt Yenileme Sistemi nası..

Lazerle Çatlak Tedavisi

Lazer ile Cilt Çatlakları Tedavisi Cilt çatlakları günümüz insanın en önemli cilt estetiği soru..

Selülit Tedavisi

Selülit nedir? Selülit, Basen Eritme olarak bilinen derinin alt tabakasındaki yağ dokusunun sık..

Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı IAL SistemYaşın ilerlemesine rağmen, her zaman genç görünmek, yıllara meydan okumak he..

Kavitasyon

Kavitasyon Kavitasyon sistemi bölgesel yağlanma selülit ve ultrason (ses dalgaları) yardımıyla ..

Ameliyatsız Burun Estetiği Plexi

Ameliyatsız burun estetiği uygulaması nedir?Ameliyatsız burun estetiği burun dolgusu, estetik cerrah..

Somon DNA Aşısı

Somon DNA AşısıCildimizin zamanla kaybettiği nemi geri kazandırmak, cilt ve hücre yenilemesini tetik..

Bölgesel İncelme ve Selülit

Selülit Tedavisi Nedir ? (Smooth Shapes)Selülit, Basen Eritme olarak bilinen derinin alt tabaka..

Karbon Peeling

Karbon Peeling (Lazerle Cilt Gençleştirme)Teknoloji ve bilimsel veriler ışığında gelişen lazer tekno..

Kimyasal Peeling

Kimyasal Peeling Uygulamaları Kimyasal peeling donuk ve cansız görünümlü cildi canlandırmak içi..

Işık Peeling

Yıllar içinde güneşe mağruziyet, hamilelik, doğum kontrol hapları gibi hormonal faktörler, genetik f..

Fraksiyonel Lazer

Franksiyonel Lazer ve Kullanım Alanları Önceleri iz tedavisi için kullanılan lazerler tüm yüzey..

Altın İğne (İnfiny)

Altın İğne (İnfiny) Nedir? Geleneksel radyo frekanslardan farklı olarak altın iğne, yeni bir ya..

Lazerle Kılcal Damar Tedavisi

Lazerle Kılcal Damar Tedavisi İzmir Varis Tedavisi Son yıllarda lazer tedavileri çok büyük aşam..

Leke Giderici Lazer Tedavileri

Fraksiyonel Lazer Non-Ablatif Cilt Yenileme Sistemi nasıl çalışır? Fraksiyonel Non-Ablatif laze..

Leke Tedavisi ve Cilt Yenileme

Ablative Cilt Yenileme Leke Tedavisi (Franksiyonel CO2 Lazer) Bu cilt yenileme tekniği ile cild..

PRP ile Çilt Gençleştirme

PRP (Trombositten Zengin Plazma) ile Cilt Gençleştirme PRP nedir? PRP, "Platelet Rich Plas..

Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi Nedir? Ozon üç oksijen atomundan oluşan bir kimyasal bileşiktir (O3) ozon, atmosf..

Dermaroller

Dermaroller Nedir ?Dermaroller: Mikro İğneler İle Kolay ve Güvenli Uygulama, Etkin Sonuçlar Der..

Mezolift

Vitamin Enjeksiyonu (Mezolift) Leke GidermeGünümüzde, zamanın ve güneşin cildimizde oluşturduğu izle..

Mezoterapi ile Cilt Sıkılaştırma

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin, homeopatik ilaçların , karışımla..

Non-Ablative Cilt Yenileme

Non-Ablative Cilt Yenileme (Nd-Yag Lazer)Dört farklı dalga boyuna sahip Nd: Yag Q- switched lazerler..

Saç Mezoterapi

Mezoterapi Nedir?Mezoterapi; vitamin, mineral, aminoasitler, enzimler ve homeopatik ilaçların karışı..

Göz Altı Işık Dolgusu

Göz Altı Işık Dolgusu Göz altı morluğu ve çöküklüğünde etkin şekilde kullanılan bir yöntemdir. ..

Adı Soyadı :
Telefon :